Lorem ipsum dolor sit amet

Rólunk

Az üzlet 2002 októberében nyitott ki először, ekkor még a Starfleur, majd Artfleur néven működő franchisehálózat részeként. Imori virág-enteriőrként, a bolt 2007-től várja látogatóit. Tulajdonosa és névadója Móri Imre virágkötő mester, aki elhivatott csapatával a virágkötésen túl, lakberendezési  tanácsokkal látja el vásárlóit.

Missziónknak tekintjük, hogy bemutassuk a jól megválasztott virágok és kiegészítők szerepét az enteriőrben. Ezért az üzletünkben berendezett szobarészletekkel is segítünk vásárlóinknak elképzelni az otthonukba megvásárolni kívánt díszt, tárgyat vagy éppen növényt. A hozzánk betérők a virágokon, csokrokon, növényeken túl többek között bútorokat, lámpákat, kristálypoharakat, porcelánokat vásárolhatnak. Mindezek mellett saját márkás egyedi párnák, asztalterítők, textilszalvéták széles kínálatával várjuk vásárlóinkat.

Munkáinkkal számos esküvőn, rendezvényen, és tévéműsorban találkozhatott már, melyek esetében elsődleges szempontunk, hogy koncepciónk maximálisan támogassa az adott eseményt vagy pillanatot.  

Cégtörténet

Cégünk az Imori Kft. 2002- ben alakult azzal a céllal, hogy a hagyományos virágértékesítés helyett egy lakberendezési kiegészítőkkel berendezett térben mutassuk be az üzletben elkészült virágkompozíciókat, így a betérő vásárló el tudja képzelni hogyan mutatna saját otthonában a kiválasztott cserepes növény, virágcsokor vagy asztaldísz.

A Duna Plázában működő üzletünk már a Bevásárlóközpont nyitása óta, több mint 20 éve nyitva áll, kezdetben Starfleur néven franchise üzletként, az utóbbi tíz évben IMORI virág- enteriör néven várjuk a vásárlókat.

Főoldal

Korábbi munkahelyem a Starfleur virágüzlet hálózat szakmai vezetőjeként megszerzett tudásomat kamatoztatva 2002-ben saját céget alapítottam és átvettem a Duna Plázában működő virágüzlet működtetését.

A kezdetektől fontosnak tartottam, hogy az üzletben elkészült munkákat igényes, a vásárlást segítő környezetben mutassuk be. Az virágeladást segítő ” installációk” hamar gazdára találtak, ezért döntöttem az üzlet bővítése és a lakberendezési kiegészítők és ajándéktárgyak forgalmazása mellett. A virágkötészet és lakberendezés fúziója egy olyan üzletet eredményett, ahol a vásárló enteriőrökbe helyezve láthatja az elkészült kompozíciókat, így a vásárlás is is élményszerűbb.

A nagyobb 150 négyzetméteres üzletben a hagyományos virágüzleti arculat látványos virágfallal, a virágkötészeti kompozíciókat bemutató résszel, egy édességeket, teákat kínáló sarokkal gazdagodott. A köztük berendezett ” mini enteriőrök” az adott évszakra, az aktuális divatszínekre jellemző kiegészítőkkel hónapról hónapra változnak, így mindig tartogatnak valami újdonságot a határozott céllal érkező,vagy csak betérő, szemlélődő vásárlók számára.

Egyik fontos célom az asztalterítési kultúra bemutatása, ezért a kínálatban a vágott virág kompozíciók, cserepes növények mellett az ízléses asztalterítés kellékei az asztalterítők, szalvéták, porcelánok, poharak, gyertyák, minőségi selyemvirágok is helyet kaptak.

A lakberendezési vonalat a többféle stílusú kisbútorok, asztalok, székek, dohányzó és lerakóasztalok, párnák és nagyobb méretű kaspók képviselik.

A vásárlók igényeihez igazodva erősítettük az ajándék-vonalat: a virágcsokrok mellé minőségi édességeket és teákat is kínálunk.

Főoldal

Lakberendezési kiegészítőinket a világ minden tájáról, elsősorban a világ élvonalában álló nyugat- európai nagykereskedésekből szerezzük be. A virágok nagy része Hollandiából, Equadorból érkezik, de fontosnak tartjuk a hazai virágok forgalmazását, és a hazai virágtermesztés népszerűsítését is. 

  • Néhány a forgalmazott márkák közül:  
  • ChocoMe  magyar csokoládék 
  • By love magyar csokoládék 
  • Basilur fémdobozos ceyloni teák 
  • Bomb cosmetics illatgyertyák, lakásillatosítók 
  • Green leaf illattasakok 
  • Yankee candle illatgyertyák 
  • Bohemia cseh kristálypoharak 
  • Saját márkás párnák, asztalterítők, tányéralátétek 

Az üzlet működtetésén túl fontos küldetésünk a virágkötészeti és lakberendezési kultúra színvonalának emelése.Többször megnyertük az “Év virágüzlete” megtisztelő címet.Fiatal kollégám Bertók István számos virágkötészeti kupán nyert díjakat.Jómagam virágkötészeti bemutatókat, workshopokat tartok, szakértőként szívesen népszerűsítem a virágkötészeti szakmát. A Magyar Televízió Család- barát magazinműsor stúdiójában is rendszeresen találkozhatnak alkotásainkkal. 

 

Legfrissebb ajánlatunk

7 dolog, amiben mások vagyunk

Mindenki esküszik arra, hogy amit csinál, azt a legjobban teszi. Ezzel mi sem vagyunk másképp. Lássuk, miben különbözünk másoktól.

1. Hetente 4-szer friss virág

Hiszünk benne, hogy a sikeres üzlet alapja a friss és jó minőségű virág. A frissességet pedig úgy tudjuk biztosítani, hogy a lehető legtöbbször vásárolunk. Hétfőn, szerdán csütörtökön és szombaton érkezik hozzánk friss virág.

2. Ami a virágnak a legjobb…

Munkánk során nemcsak vevőink kívánságát vesszük figyelembe, hanem azt is ami a virág számára a legjobb.Ez nemcsak azt jelenti, hogy minden nap friss vizet adunk a virágoknak és visszavágjuk őket, hogy minél több vizet fel tudjanak venni, hanem azt is hogy nem használunk olyan anyagokat, amelyek csökkentik a virágok élettartamát. Nálunk nincsenek a váza vizébe tett “csodaszerek” és nem használunk celofánt sem a virágcsomagoláshoz. Ez a legrosszabb kellék, amit sajnos még sokan használnak. Nyáron belefülled a virágcsokor, télen belefagy, nem beszélve a környezetszennyezésről,hiszen ez az anyag szemétként nagyon lassan, vagy egyáltalán nem bomlik le.

3.Az ötletadás fontos dolog…

Nagy szerencsénk van hiszen 150 négyzetméteren nagyon sok mindent be tudunk mutatni. A hozzánk betérő vásárlók a berendezett enteriőröket nézegetve számtalan ötletet kapnak az ajándékozáshoz vagy lakásuk berendezéséhez, dekorálásához is.

Kirakataink sűrűn változnak, hogy mindig nyújtsanak valami új inspirációt a hozzánk látogatóknak.

4.Tudjuk, hogy mennyi az annyi…

Nemcsak a termék, hanem az ára is fontos. Üzletünkben minden terméken megtalálható a vonalkódos ár. A csokorkészítés során minden szál virágot vonalkódon adunk el, ami szerepel a blokkon is, így vevőink nemcsak a csokor végösszegét látják, hanem azt is milyen virágokból készült és azoknak mennyi volt az ára.

5.Az egyediség fontos dolog…

Nem akarunk tucat üzlet lenni, ezért nagy gondot fordítunk az egyediségre és aszéles áruválasztékra. A virágkötészet és a lakberendezés fúziója alig néhány virágüzletben fedezhető csak fel. Virágaink nagy részét magyar virágkertészetektől szerezzük be, de sok áru érkezik a virágok hazájából Hollandiából is. Extra minőségű rózsáink Equadorból repülővel érkeznek hozzánk.

Lakberendezési kellékeink nagy részét holland illetve spanyol kereskedések polcairól válogatjuk, ezért kevés az esély, hogy termékeink sok virágület polcán visszaköszönnek.

6. Inspirálódás

Fontos, hogy virágkötőink tisztában legyenek az aktuális virágkötészeti és lakberendezési irányzatokkal.Az inspirálódás egyik nagyszerű módja a virágkötészeti bemutatókon való részvétel nézőként, előadóként egyaránt.Üzletünkben két mester virágkötő is tevékenykedik.

7. Az idő fontos tényező

Nemcsak a ráérő, szemlélődő vásárlókra gondolunk, hanem azokra is, akik sietnek és gyorsan szeretnék elintézni a vásárlást. Nekik számtalan előre készített csokorral, kompozícióval és más ” instant” ajándékötlettel könnyítjük meg a vásárlást.